perjantai 5. helmikuuta 2016

COOKING...

Hellurei!

Ajattelin nyt valottaa miten tämä ruokapuoli on hoidettu, kun siellä ruudun takana varmasti on uteliaita kuulemaan, miten ihmeessä olen selvinnyt. Minä ja keittiö herättää itsessänikin katastrofiin viittaavia osia ja aineksia. Ja kyllähän tänään vähän kauhun sekaisin tuntein avasin sitä kanapakettia, mitähän tästäkin tulee. Vaihe 1 oli mennä kauppaan. Tässä ei ollut mitään vaikeuksia. Tarvikkeet löytyivät heti. Toinen vaihe oli odottaa, ettei paikalla ollut todistajia. Tämä vaihe kesti ja kesti, tein jo pientä nälkäkuolemaa, mutta viimein talo oli tyhjä ja pääsin aloittamaan. Riisi kattilaan, vettä ja levy päälle. Öljyä paistinpannulle ja kanat siivuiksi. Leikkasin kanasta kaikki epäilyttävän näköiset palat pois, hyvä tuli. Aika ajoin lisäilin vettä pannulle, kun näytti vähän siltä, että noh, että ne kaipasi vähän vettä. Tietenkin joku päätti tulla kotiin ja keittiöön. Omat kanat näytti siltä, että ne potee vähintään viidennen asteen vesikauhua. Kämppis vilkas pannua, olin ihan vaan cool, tältähän sen kuulukin näyttää. Mistä se tietää mitä Suomen perinneruokia olen juuri kokkailemassa. Riisit näytti vähän yksinäisiltä siinä kattilassa, ja tulin siihen tulokseen, että levy ei toiminut. Siirsin ne toiselle levylle ja johan alkoi tapahtua. Vähän pippuria, currya, paprikaa sipulia ja kanaliemikuutio pannulle ja kaikki alkoi näyttää hyvälle. Master Chef Nina ilmoittautuu. Olin niin nälkäinen, että vähän ehdin jo nakertaa annoksesta ennen kuvaa, mutta tässä lopputulos. Nam

Muina päivinä olen väsännyt tortilloja ja vihanneskeittoa ..ja okei, kerran tein pakastepizzaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti